Jak mogę zapłacić za voucher?
Obecnie oferujemy 3 możliwości płatności:

  1. Przelew na konto naszej firmy:
    Fascinum sp. z o.o.
    Numer rachunku bankowego: 16 1140 2004 0000 3302 7826 9648
  2. Płatność online za pomocą usługi iMoje lub kartą kredytową (VISA, MASTERCARD)
Jak szybko otrzymam mój voucher?
Voucher otrzymasz zaraz po zaksięgowaniu wpłaty lub po 1-2 dniach, jeśli zamówiłeś opcję dostawy kurierem.

Jaki jest termin ważności vouchera?
Każdy prezent zakupiony na naszej stronie ma roczny termin ważności.

Czy mogę zwrócić zakupiony voucher?
Chcąc zaoferować najwyższą jakość obsługi umożliwiamy zwrot niezrealizowanych voucherów aż do 30 dni od daty zakupu.

Jak zwrócić zakupiony voucher?
Jeśli chcesz dokonać zwrotu wyślij zgłoszenie na nasz adres korespondencyjny lub mailowy. Podaj w nim numer vouchera, załącz potwierdzenie zakupu oraz numer konta bankowego, z którego została dokonana wpłata. Pieniądze zwrócimy do 14 dni roboczych.

Czy mogę wymienić zakupiony voucher?
Tak, przez cały okres ważności vouchera możesz wymienić go na inną atrakcję. W tym celu prosimy o kontakt pod adresem e-mail biuro@motoniespodzianka.pl.

Nie wiem jaki prezent wybrać. Czy możecie mi pomóc?
Tak, zapraszamy do kontaktu, a chętnie udzielimy porady, aby prezent spodobał się osobie obdarowanej. Gwarantujemy, że obdarowany na długo zapamięta to przeżycie 🙂

Jak ubrać się na realizację vouchera?
Ubierz się tak, aby Ci było wygodnie. Chcemy, żebyś w pełni skupił się na przeżyciu tych wyjątkowych chwil! Jeśli będziesz kierowcą to pamiętaj o butach na płaskiej podeszwie!

Czy mogę złożyć reklamację?
Jeśli coś Ci się nie spodobało to oczywiście możesz złożyć reklamację, ale po co? Skontaktuj się z nami, a na pewno dojdziemy do porozumienia 🙂

Reklamację możesz przesłać na nasz adres korespondencyjny w ciągu 14 dni od daty wykonania usługi. Odpowiemy w ciągu 14 dni.